Feeds:
Articole
Comentarii

Archive for 18 ianuarie 2012

Prima reacție: plâng. Apoi citesc un comment de sub video (postat pe facebook): „toată ziua ce marginalizați îs țiganii de pe craica și nu mai știu care țigani…treci pe lângă craica noaptea și să vezi cum fug toți spre tine să te bată sau să îți ia ce ai la tine…du-te în piață și să îi vezi cum încearcă să bage mâinile la oameni în buzunar, sau le mai iau la pensionari geanta și fug.”
Mă gândesc: Poate așa o fi, dar cei din familia asta se vede după cum vorbește domnul din video, că sunt pocăiți! Dupa care văd imaginea cu sacul plin de cutii de bere…Hmmm, poate că imaginea este preluată din casa altei familii…Sper să fie așa! îmi zic eu. Din alte videouri am înțeles că ei strâng sticle, cutii pentru a le vinde. Habar nu am!
Una peste alta, am zis că acest video este interesant ca să îl vedeți cu toțiii…

Read Full Post »